Published 2025-10-15
Keywords
- Προσωποποιημένη Ηλεκτρονική Μάθηση,
- Γεωπληροφορική,
- Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών,
- Γεωχωρική Λειτουργικότητα
Copyright (c) 2015 A. Styliadis, L. Sechidis, L. Dimen, S. Herban

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
Abstract
Η προσωποποιημένη (προσαρμοσμένη) ηλεκτρονική μάθηση λαμβάνει υπόψη τις ατομικές ανάγκες και απαιτήσεις των εκπαιδευόμενων και αναμένεται να κυριαρχήσει στην εκπαίδευση στελεχών για την κοινωνία της Γεωπληροφορίας. Στον τομέα αυτόν η έλλειψη κανόνων και μεθόδων με GICT (Geospatial Information & Communication Technologies) λειτουργικότητα είναι εμφανής. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση ενός απλού, ανοιχτού και διαδραστικού πλαισίου (framework) για τη σχεδίαση, ανάπτυξη και οργάνωση επαναχρησιμοποιημένων γνωστικών αντικειμένων (reusable learning objects) με GICT λειτουργικότητα. Το πλαίσιο αυτό -εφόσον στο μέλλον υλοποιηθούν γνωστικά αντικείμενα ανάλογα με το επίπεδο των φοιτητών χρηστών- θα μπορούσε να αποτελέσει μία add-in ενότητα σε ανοιχτού λογισμικού περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης που στηρίζονται στο Internet και σε client-server αρχιτεκτονικές υποστήριξης (π.χ. Moodle).
Downloads
References
- “E-Learning Recommendation Systems–A Survey”, Anant Kr. Jaiswal, Vibhor Kant, International Journal of Engineering Research & Development, Vol. 4, Nr. 12, 2012, pp. 10-12.
- The E-Learning Strategy at The Swiss Federal Institute of Technology in Lausanne (EPFL), accessed in May 2014, http://craft.epfl.ch/webdav/site/craft/shared/learntech/.
- The Exomatic Project – The Swiss Federal Institute of Technology in Lausanne (EPFL), accessed in June 2014, http://topo.epfl.ch/research-elearning.
- W3C. http://www.w3.org/2001/sw.
- IEEE LTSC: Draft Standard for Learning Object Metadata, Learning Technology Standards Committee, accessed in December 2012, http://ltsc.ieee.org/wg12/index.html.
- Dublin Core. http://dublincore.org.
- Davies, J., Fensel, D. & F. van Harmelen, “Towards the Semantic Web, Ontology-Driven Knowledge Management”, John Wiley & Sons, 2003, pp. 1-9.
- Brase, J. & W., Nejdl, “Ontologies and Metadata for eLearning” in Handbook on Ontologies, S. Staab & R. Studer (Eds), Springer-Verlag, 2004, pp. 555-573.
- Markellou, P., Rigou, M. & S., Sirmakessis, “Mining for Web Personalization” in Web Mining: Applications and Techniques, A. Scime (Ed.), Hershey: Idea Group Publishing, 2004, pp. 27-48.
- Styliadis, A.D., “Programming the User Interface in Human-Computer Interaction: A Computing GIS Perspective”, Thessaloniki, Ziti Editions, 2002, 488 pp.
- The SCORM Project (The Sharable Content Object Reference Model): Best Practices Guide for Content Developers – Cernegie Mellon Univ/Learning Systems Architecture Lab, 2003, http://www.dokeos.com/thirdparty/ScormBestPracticesContentDev.pdf.
- Sampson, D. & P. Karampiperis, “Reusable Learning Objects: Designing Metadata Management Systems supporting interoperable Learning Objects Repositories” in R. McGreal (Ed.), Online education using learning objects, Taylor & Francis Books, 2004.