Vol. 4 No. 1 (2015): Γεω-Επεξεργασίες
Articles

A Framework for Personalized Geomatic Engineering E-Learning Experiences

Categories

Published 2025-10-15

Keywords

  • Προσωποποιημένη Ηλεκτρονική Μάθηση,
  • Γεωπληροφορική,
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών,
  • Γεωχωρική Λειτουργικότητα

How to Cite

A. Styliadis, L. Sechidis, L. Dimen, & S. Herban. (2025). A Framework for Personalized Geomatic Engineering E-Learning Experiences. CHORO-grafies, 4(1), 019-025. https://doi.org/10.5281/s9y9ab31

Abstract

Η προσωποποιημένη (προσαρμοσμένη) ηλεκτρονική μάθηση λαμβάνει υπόψη τις ατομικές ανάγκες και απαιτήσεις των εκπαιδευόμενων και αναμένεται να κυριαρχήσει στην εκπαίδευση στελεχών για την κοινωνία της Γεωπληροφορίας. Στον τομέα αυτόν η έλλειψη κανόνων και μεθόδων με GICT (Geospatial Information & Communication Technologies) λειτουργικότητα είναι εμφανής. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση ενός απλού, ανοιχτού και διαδραστικού πλαισίου (framework) για τη σχεδίαση, ανάπτυξη και οργάνωση επαναχρησιμοποιημένων γνωστικών αντικειμένων (reusable learning objects) με GICT λειτουργικότητα. Το πλαίσιο αυτό -εφόσον στο μέλλον υλοποιηθούν γνωστικά αντικείμενα ανάλογα με το επίπεδο των φοιτητών χρηστών- θα μπορούσε να αποτελέσει μία add-in ενότητα σε ανοιχτού λογισμικού περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης που στηρίζονται στο Internet και σε client-server αρχιτεκτονικές υποστήριξης (π.χ. Moodle). 

Downloads

Download data is not yet available.

References

  1. “E-Learning Recommendation Systems–A Survey”, Anant Kr. Jaiswal, Vibhor Kant, International Journal of Engineering Research & Development, Vol. 4, Nr. 12, 2012, pp. 10-12.
  2. The E-Learning Strategy at The Swiss Federal Institute of Technology in Lausanne (EPFL), accessed in May 2014, http://craft.epfl.ch/webdav/site/craft/shared/learntech/.
  3. The Exomatic Project – The Swiss Federal Institute of Technology in Lausanne (EPFL), accessed in June 2014, http://topo.epfl.ch/research-elearning.
  4. W3C. http://www.w3.org/2001/sw.
  5. IEEE LTSC: Draft Standard for Learning Object Metadata, Learning Technology Standards Committee, accessed in December 2012, http://ltsc.ieee.org/wg12/index.html.
  6. Dublin Core. http://dublincore.org.
  7. Davies, J., Fensel, D. & F. van Harmelen, “Towards the Semantic Web, Ontology-Driven Knowledge Management”, John Wiley & Sons, 2003, pp. 1-9.
  8. Brase, J. & W., Nejdl, “Ontologies and Metadata for eLearning” in Handbook on Ontologies, S. Staab & R. Studer (Eds), Springer-Verlag, 2004, pp. 555-573.
  9. Markellou, P., Rigou, M. & S., Sirmakessis, “Mining for Web Personalization” in Web Mining: Applications and Techniques, A. Scime (Ed.), Hershey: Idea Group Publishing, 2004, pp. 27-48.
  10. Styliadis, A.D., “Programming the User Interface in Human-Computer Interaction: A Computing GIS Perspective”, Thessaloniki, Ziti Editions, 2002, 488 pp.
  11. The SCORM Project (The Sharable Content Object Reference Model): Best Practices Guide for Content Developers – Cernegie Mellon Univ/Learning Systems Architecture Lab, 2003, http://www.dokeos.com/thirdparty/ScormBestPracticesContentDev.pdf.
  12. Sampson, D. & P. Karampiperis, “Reusable Learning Objects: Designing Metadata Management Systems supporting interoperable Learning Objects Repositories” in R. McGreal (Ed.), Online education using learning objects, Taylor & Francis Books, 2004.